poniedziałek, 31 grudnia 2012

Inspired by... Hobbit


Za nami premiera pierwszej części Hobbita. Film ten stał się inspiracją dla kilku moich bransoletek - zobaczcie!

 Pozycja pierwsza - bransoletka inspirowana Bilbo Bagginsem, czyli zieleń i brąz w roli głównej.





Pozycja druga - elfy Galadiera i Elrond, czyli srebrzyste fiolety i róże.








Pozycja trzecia - krasnoludy, czyli lśniący ciemny brąz okraszony złotem.




    A teraz kilka stylizacji znalezionych w sieci, inspirowanych bohaterami Śródziemia, do których to z pewnością pasowałby bransoletki mojego autorstwa.




I na koniec nie może zabraknąć piosenki:

3 komentarze:

  1. Super super super! I liście z Lorien:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zakochałam się w tej vintage torebce! Bardzo ładne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bransoletki piękne, gratuluję! :)
    a na filmie byłam dziś i muszę przyznać że mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń