środa, 10 września 2014

Dla kibicki

Trwają właśnie Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn 2014. Póki co nasi panowie radzą sobie świetnie i oby tak zostało :)
W przypływie solidarności i manifestacji jedności i dopingu z naszą reprezentacją, postanowiłam stworzyć komplet kibica. Barwy narodowe są więc obowiązkowe, z kolei dodatkowy kolor czarny jest nawiązaniem do klubu Asseco Resovia.
Biżuteria jest prezentem ode mnie dla mnie :)

Na początek jednak oficjalny hymn Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn Polska 2014 





P.S. Jak się Wam podoba nowy wygląd bloga?

3 komentarze:

  1. Śliczna bransoletka i kolczyki. A nawiązując do nowego wyglądu bloga to oczywiście podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla kibicki i nie tylko;) Ja ze sportem mam niewiele wspólnego, a chętnie bym taką biżuterię nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń